Faktura

Hej, hur gör jag om jag vill ändra min fakturafrekvens till månadsvis istället för kvartal?
Med vänlig hälsning,
Sandra
Sandra Göransson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga, jag har ändrat så att du får månadsfaktura framöver.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Monika
  • Hej
    Saknar faktura från er!
    Brukar komma med post för inbetalning i slutet av mars 30/3.
    Har inte betalt den och troligen inte fått den.
    Vad gör jag?
    Anläggning nr 6016000017
    Marianne Kronqvist
  • Hej,
    Roslagsvatten har inte längre hand om Danderyds fakturor, Veolia har tagit över sedan årsskiftet.
    Kontakta Veolias kundtjänst på:
    08-568 912 90 eller
    kundtjanstdanderyd@veolia.com

    Med vänlig hälsning
    Monika

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.